Bestellen, betalen & verzenden, retourneren, klachten

Bestellen

Artikelen kun je bestellen door ze toe te voegen aan jouw winkelmandje. Nadat je klaar bent met winkelen en je de bestelling bevestigd hebt, ontvang je een email van Livv wonen, waarin nogmaals alle gegevens over jouw bestelling staan.

De prijs van de artikelen is inclusief BTW, maar exclusief verzendkosten.

De verzendkosten worden automatisch berekend en zijn afhankelijk van het artikelsoort en –gewicht. 
Binnen Nederland is dit voor brievenbuspost € 2,75 en voor pakketpost tot 10 kg € 6,75. Vanaf 10 kg gelden hogere tarieven. Deze zijn op aanvraag beschikbaar. Voor bestellingen vanaf € 100 worden voor leveringen in Nederland geen verzendkosten berekend.
Voor leveringen in België, Italië, Duitsland en Zwitserland gelden andere, hogere tarieven. Deze zijn op aanvraag beschikbaar. Voor bestellingen vanaf € 250 worden voor leveringen in België, Italië, Duitsland en Zwitserland geen verzendkosten gerekend.

Betalen

De artikelen die je besteld hebt, moeten vooraf betaald worden. Dit kan door het totaalbedrag op de bankrekening van Livv wonen (IBAN NL09ABNA0430338570, BIC ABNANL2A, t.n.v Livv wonen) over te maken o.v.v. het ordernummer of door gebruik te maken van de betalingsmogelijkheid via IDEAL.

Nadat de betaling door Livv wonen is ontvangen, wordt de bestelling in behandeling genomen. Je ontvangt hierover een bevestigingsemail.

De bestelling wordt geannuleerd als het totaalbedrag van de bestelling niet binnen 7 dagen door Livv wonen ontvangen is.

Verzenden

Na ontvangst van de betaling, wordt de bestelling z.s.m. (binnen 1 week, tenzij anders aangegeven op de welkomstpagina) verzonden. Mocht onverhoopt een vertraging in de verzending optreden, dan wordt je hierover per email geïnformeerd.

Mocht je artikelen ontvangen die je niet besteld hebt, wordt het op prijs gesteld als je dit, binnen vijf werkdagen, meldt bij Livv wonen. Er zullen dan afspraken worden gemaakt over de terugzending van de artikelen.

Livv wonen heeft geen winkel aan huis, maar op afspraak kan de bestelling ook opgehaald worden.

Retourneren

Door middel van foto`s en een beschrijving van de artikelen probeert  Livv wonen een zo goed mogelijke indruk van het artikel te geven. Mocht het artikel je desondanks niet bevallen, dan kun je dit aan Livv wonen retourneren.

Je hebt het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om het artikel retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. De kosten voor retour naar de webwinkel zijn echter wel voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, dient het artikel met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Livv wonen geretourneerd te worden.

Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met Livv wonen opnemen via info@livvwonen.nl. Wij zullen je dan een retourformulier toezenden en vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten, mits het artikel reeds in goede orde retour is ontvangen. In het geval het artikel beschadigd is, worden de kosten van de door jouw veroorzaakte schade bij jou in rekening gebracht en in mindering gebracht op de terugbetaling (zie verder de Algemene voorwaarden).

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@livvwonen.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Voor meer informatie over het indienen van een klacht en de verdere afhandeling ervan, verwijzen wij naar onze Algemene voorwaarden.

Cadeau

Wil je iemand iets cadeau doen en het ook direct daar laten bezorgen, dan kun je dit bij je bestelling aangeven (bij Afleveradres). Een persoonlijke groet is ook mogelijk als je dit bij je bestelling doorgeeft. Livv wonen zorgt dan voor een kaartje met daarop jouw groet.

© 2010 - 2018 Livv wonen | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel